Lördag.

2011-01-22, 12:49:34 / Kategori: Allmänt
Hej alla goingar, igår jobbade jag extra lite på Wallmans huvudkontor och hjälpte min moster med att registrera nya medlemar till engelen, puuh.. det tog hela dagen och jag är inte klar en :( Jobbade från klockan 09:00-18.00 sen åkte vi och köpte lite gott, blev räkor och vin till middag, muums :) man får lyxa till det när man har jobbat hårt ;) ikväll blir det jobb igen fast på mitt riktiga jobb, ska bli skönt att jobba, och inte ha stress om vad man ska ha på sig för en utekväll, så nu har jag besämmt mig med att minst gå ut två gåner per månad inget mer men dock med undantag om någon fyller år för att fira den ;) haha det låter bra!

Nej nu måste jag fixa mina grejer som jag ska ha med mig för övernattar ute på Dalarö hos min söta Mormor för
orkar ej åka hem på kvällen sen jobbar jag imorgon med sen så är min mormor ensam för morfar är bortrest!

Vi säger också ett stort GRATTIS till min underbara Moster som fyller år idag :D hurra hurra hurra! <3

 Moster min <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?