Onsdags kväll.

2011-01-19, 22:12:50 / Kategori: Allmänt

Åh nu har jag sovigt igen som jag inte får göra! blir så trött på mig själv...
ställde på klockan det gjorde jag men så stänger jag av den i sömnen ahaha ååh!
blir så arg arg arg, vad ska man göra för att inte sova på eftermiddagarna?
för nu är klockan 22:04 då ska jag sova egentligen men icke... då ska man hellre sitta
uppe halva natten innan man kan sova igen.. någon som kan ge mig tips på att fixa om
mina rutiner?

Wie det som gör mig glad nu är att imorgon så ska vi gå på Formex vår 2011 inspererad.
Den är en av nordisk största mötesplats för inredningsdesigner, mässan håller på från den 20-23e Januari 2011,
jag tar nog med mig kameran för att fota motrar och så som ni kommer att få se i bloggen imorgon kväll :)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?