Tisdag.

2011-01-25, 13:38:29 / Kategori: Allmänt

Usch jag vaknade upp med en mardrömm :( den var så läskig!
Sedan låg jag och drog mig och ja försökte somna om men gick ej så det
var bara att gå upp, hoppade in i duschen så skönt sedan åkte jag och Dizel till mormors
jobb för att låna telefonen för våran är trasig :( haha så nu har jag iaf bokat tider för att
fylla på läpparna igen för det behövs sedan för att fixa håret med så det är nice :)

Nu snart skommer Steffi så ska vi åka och sola lite så man är brun och fräsch ;D haha
Så nu ska jag bara fixa lite här hemma och leta reda på mina tidspapper för jobbet.. DOM är borta
och jag blir ledsen! för det kommer bli en bra lön i februari men om ja inte hittaar då är det PANIK!
jaja ska leta vidare nu :P så ha en bra fortsatt tisdag ni andra! pusss...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?