Torsdag 13/1-11.

2011-01-13, 06:22:36 / Kategori: Allmänt
Godmorgon alla, usch inatt sov ja inge vidare... Varför ska det vara svårt att sova?
Igår så hämtade jag upp Stephanie (Min kusin) i Haninge Centrum för att hon skulle handla en tröja
men så hittade jag då som vanligt något som jag vill ha så det blev ju shopping för mig med...
fy nu får det bli stop för mig med min shopping men BARA för ett litet tag hehe.

Det blev iaf en ass cool klänning från H&M som gick på 300 något, näjd blev jag och bild kommer!
Sen vart det två läderarmband som är i ljusafärger som kommer vara snyggt till vår/sommar med
när man är brunare, men jag jobbar på min bränna haha ;)

Oj nu har jag ingen tid att skriva här för ska göra mina sit-ups och hinna med min frukost! Puss på er...





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?